YouTube Video’larını İPod’unuzda izlemek

17 08 2009

Yararlı bilgi:

Eğer bir İPod Touch veya İPhone’unuz varsa tek yapmanız gereken wi-fi olan bir yerde ana ekrandaki YouTube simgesine basmak.

Eğer Firefox kullanıyorsanız vidodownloader eklentisini kullanabilirsiniz. Bunu yaptıktan sonra Videora kullanarak video’larınızı İPod’da izlenebilecek hale getirebilirsiniz. -mp4-

Adımlar:

  1. keepvid.com sitesine gidin.
  2. Başka bir sekmede izlemek istediğiniz video’nun YouTube url’sini kopyalayın.
  3. keepvid‘de indirmek istediğiniz video’nun url’sini yanında download -resimli olan değil, sayfanın en üstünde- düğmesi bulunan kutuya yapıştırın/yazın
  4. Download düğmesine basın.
  5. YouTube’u seçin.
  6. Kalite seçim kutusundan mp4’ü seçin.
  7. Bilgisayarınıza kaydedin.
  8. İTunes’da “Videos” bölümünden video’nuzu bulun ve İPod’a aktarın.

İşlemler

Information

2 responses

25 11 2009
murat

Merhaba ben Murat.Öncelikle güzel bir blog yazmışsınız.tebrik ederim.ben yeni bir blogcuyum.sizden bir ricam olacaktı.Blogunuzda bana link verebilir misiniz?En azından blogumu ziyaret eder ve beğendiğiniz taktirde takipçi olursanız ne mutlu bana.Blogumu ziyaret etmek isterseniz ;
http://bilissim.blogspot.com
cevabınızı bekliyorum

11 12 2009
hcmrocks

Tabii ki. Bu arada blogunu ziyaret ettim ve çok beğendim. Çalışmaya devam! 🙂

Yorum bırakın